Isadora Eye Shadow Quartet Relaunch

Verkligen dåligt med inlägg av mig på senaste tiden, beror helt enkelt på att jag haft tenta och kommer att ha en till innan veckan är slut. Tänkte dela med mig av ett gammalt inlägg som jag glömt bort att lägga upp och det är 3 paletter från Isadora i deras förnyade förpackningar. Den vänstra (69 Savannah Sunset) känns perfekt för kommande sommarbrudar och deras bröllopssminktningar, den mittersta (02 Pink Dream) för brunbrända dagar efter stranden och den högra (37 Crystal Mauve) till en sofistikerad smokeyeye. Har alltid gillat Isadoras ögonskuggor och har använt mig igenom flertalet av en som då hette, har jag för mig, Golden. Den verkar heta Pearls idag. De sitter betydligt mycket bättre nu än då men jag är lite besviken på intensiteten av vissa av färgerna. Min solklara favorit är dock Savannah Sunset och färgerna är så fruktansvärt magiska, de har fått till en väldigt fin rosé och en mer kopparguld. Älskar dem.
 
Priset ligger på 139kr/st.
 
 
Savannah Sunset
 
 
 
 
 
Pink Dream
 
 
 
 
 
Crystal Mauve
 
 
 
 
 
Make up - isadora - josephine sminkblogg - make up artist - smink - sminkblogg - sminkinspo - sminktips - sminktrend 2015 - sminktrender - ögonskuggor
1
Amanda Niclasson

Superfina!