LCC - Review Good To Go, Hydration Heaven

Har inskaffat lite hårprodukter från LCC, Isabella Lövengrips hårmärke, och har redan hunnit testa dem! De doftar båda MAGISKT och fungerar strålande. Jag är väldigt nöjd! 
 
Torrshampo - Good To Go - 109kr
'Ett volymgivande, effektivt torrschampo som tar bort överskottsfett och ger håret ny fräschör. Fungerar på alla hårfärger. Fungerar även somvolymspray vid styling i rent eller fett hår.'
 
Stämmer helt enligt produktbeskrivningen, vilket gör mig glad. Luktar supergott av gräddkola.
 
Hårolja - Hydration Heaven - 159kr
'Hydration heaven är precis som namnet utlovar. Ger håret rikligt med fukt, efterlämnar en silkeslen känsla. Hårstråna blir lättare att reda ut. Tillför fin lyster och glans till håret. Har en utredande balsameffekt. -Fungerar i blött och torrt hår.'
 
ÄNTLIGEN har någon fattat att jag inte vill ha hårolja som jag måste kleta i med händerna, denna underbara olja sprayas lätt i håret och gör det återfuktat till tusen. TACK Isabella för denna underbar skapelse. Doften påminner om passionsfrukt och även om jag själv föredrar doften av torrshampot så är detta den bästa hårolja jag provat (och jag har provat väldigt många!
 
 
 Du hittar min nya sminkblogg Josephinessmink.se och kan även läsa detta inlägg där
 
Isabella Lövengrip Color & Care - LCC - hår - hårinspo - josephine sminkblogg - make up artist - mua - skönhetsblogg - sminkblogg
1
Sarah

Najs att dom e bra :)