Dior - Kingdom of Colors Palett - Face, eyes and lips

Denna palett är drömmen varje år när Dior släpper den nya vår-kollektionen. Besvikelsen är ganska stor och jag kommer aldrig mer att köpa en igen. Men,
 
  • Ögonskuggorna var SUPERglittriga men inte så välpigmenterade, det blev tyvärr mest bara en massa glitter överallt som föll och satte sig fast på kinden.
  • Läppstiftet var krämigt och gav bra med färg, då jag inte gillar glittriga läppglans så hade jag önskat att enbart ha ett sådant, de satt dock kvar länge.
  • Highlightern. Var. Magisk
  • Rouget var helt okej och passade bra färgmässigt med resterande del av paletten.
  • Det medföljde även en guide på hur de tycker att man ska lägga alla produkter, vilken jag följde till punkt och pricka för att se resultatet de tänkt sig^^
 
Alltså, nja. Den här hade jag kunnat klara mig utan. Det bästa med den var eyelinerpenseln och eyelinern men om jag ska vara efterklok hade jag istället valt att satsa mina pengar på en av de 2 5-färgs ögonaletterna istället.
 
Pris 790kr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dior - Kingdom of Colors - josephine sminkblogg - smink - sminkblogg - sminkinspo - sminktips