Isadora Nude Sensation Fluid

Jag är idag hemma med någon typ av matförgiftning, tyvärr andra gången detta händer när jag äter sushi från ICA. Funderar på att se en omgång på Pretty Little Liars för att fördriva tiden. Hur som haver, Isadoras Nude foundation. Fanns i ett fåtal färger, lite dåligt med nyanser med gul underton. Det är därför jag sällan vill köpa 'billigare' foundations, de har nästan alltid en röd underton i de flesta nyanserna vilket lämnar lite alternativ till oss andra som vill ha mer gult. Har dock hittat vissa favoriter hos ex. Maxfaktor med gulare underton, men det är svårt. I alla fall, Isadoras nya är bra färgmässigt (jag har NR12, Nude Sand), den är väldigt lätt på huden och lägger sig inte som en hinna utan går att jobba in smidigt. Medeltäckning, men går att bygga på. Passar alla hudtyper, känns ganska dryg och det räcker med ganska lite för att få bra täckning.
 
Dock så är det Vitis Vita i som ska ha trippel antiaging-effekt. Personligen så är det är inte något jag behöver (även om jag fyller 26 om nästa tisdag) så det beror ju lite på hur man ställer sig till det. Är heller inte helt förtjust i själva pimpettgrejjen att ta upp fountationen med då det verkligen blir kladd överallt...
 
 
 
foundation - isadora - josephine sminkblogg - smink - sminkblogg - sminkinspo - sminktips
1
Sohejla

Tråkigt att höra om matförgiftningen. Krya!

Svar: jadu, verkligen ingen höjdare!^^
Josephine