Nu är min kraschade dator levande igen!

3 veckor har jag varit utan dator, fredag den 13e kraschade min 1 månad-isch gamla dator ihop. En sorglig dag i mitt liv med tanke på den obefintliga back up:en som alltså inte fanns. Men, under tiden har jag hunnit med att testa nya saker samt gjort mig av med mitt röda hår och skaffat blont svall istället^^
 
Har länge varit nyfiken på HM:s läppstiftspennor (?) då de är så tokigt billiga (39,50kr/st). Det är ju alltid magiskt när produkter är bra och även billiga. Och ja, jag är positivt överraskad över pigmenteringen, konsistensen och långvarigheten på dessa. Har använt dem ett tag nu både till skolan och fest och de sitter faktiskt väldigt bra! De är glossigare än ett läppstift men mer täckande än ett läppglans, de känns väldigt lätta på läpparna och håller som sagt väldigt bra. Då de är så pass billiga så är de helt klart värda att investera i. Det finns även en matt-version av dessa pennor för den som vill ha det istället för dessa som är väldigt glossiga. 
 
 
 
1. Love that pink
2. Honeysparkle
3. Million dollar lips
4. Berry kiss
5. Cherry lips
 
1. Love that pink
 
 
2. Honeysparkle
 
 
3. Million dollar lips
 
 
4. Berry kiss
 
 
5. Cherry lips
 
 
Läppglans - Läppstift - josephine sminkblogg - sminkblogg - sminktips